عید... ؟!

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی

عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

 

 

اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد    

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

علی دیگه کیه. این همه جنایت اسلام کرده. این همه جامعه بشری رو به خون و کثافت کشونده اسلام. این همه در حق زن و انسان بطور کلی جنایت کرده و میکند. این همه بشریت از اسلام خورده و میخوره. هنوز تو از علی حرف میزنی دوست عزیز. علی مگه همین غولی نبوده که به داشتن شمشیر دو سر معروفه؟ْ ! میدونی این یعنی چه؟ این یعنی این که این غول بی شاخ و دم با هر بار با این ور اونور کردن شمشیر لعنتیش دو تا آدم رو از پا در میاورده!!! فکر میکنی این چنین حیوونی شایسته عشق و احترامه!!؟؟؟ فراموش نکن تو یه زن هستی. این عمو هر شبی رو با زن یه بینوا یی که با شمشیر دو سرش از پا در اورده بوده میخوابیده

لیندا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

من دوستش دارم علی را
اصلا با اسلام هم کاری ندارم
اون علی که توی ذهن منه را دوست دارم
نهج البلاغه را دوست دارم

دیگه جز این کتاب نه تاریخ خوندم و نه چیزی می دونم

همین تصویری که دارم را دوست می دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد